عسل بانو

هفته 27 بارداری

1390/5/4 16:48
نویسنده : مامان
6,299 بازدید
اشتراک گذاری

الان دو سه روزه نی نی رفته توی هفته 27 دخترم قهرمانه چنان ضربه هایی میزنه که شکمم بالا پایین میپره

دیروز سرکار همش بوی عسل حس می کردم، بعداز ظهر که رفتم پیش علی دیدم یک شیشه بزرگ عسل روی میزشه . گفتم پس بیخود بوی عسلو حس نمی کردم

علی هم برداشت یه پارچ شربت عسل درست کرد خنک بود و توی گرما م یچسبید منم چندتا لیوان خوردم.

بعد ا زنیم ساعت انگار نی نی خوشش اومده بود،‌حدود یک هفته ای میشد که تکون هاش کم شده بود ولی شربتو که خوردم انگار خوشش اومد حسابی بالا پایین می پرید تا ساعت 12 شبniniweblog.com

niniweblog.com

 هر روز دارم سنگین تر میشم و تپل تر، پاهام هم حسابی ورم کرده وکفش هام برام کوچیک شده چند روز پیش رفتم کفش بخرم هر کدومو پوشیدم بهم نخورد پام شده سایز 41-42 واااااااااااایniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد