عسل بانو

دخترم قهرمانه

1390/6/14 16:23
نویسنده : مامان
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

اون هفته دخترم خیلی کم تکون می خورد

ولی الان سه چهار روزه چنان تکون هایی میده که شکمم رو زیرو رو میکنه فکر کنم اون تو داره بریک میزنه

شکم بالا پایین میشه از روی لباس هم معلومهniniweblog.com

بعضی وقت ها بالایی لگد میزنه فکر کنم اگه زورش برسه پاش از تو دهنم بزنه بیرونniniweblog.com

هر روز بزرگتر میشه و تکون هاش بیشتر و لگدهاش محکم تر در عوض من سنگین تر و تنبل تر میشم

الان هم که هر روز دماغم داره گنده تر میشه صورتم خیل ورم کرده و دماغم گنده شدهniniweblog.com

امیدورام بعد از زایمان دماغم لااقل انقدری نمونهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یاسمین زهرا
14 شهریور 90 16:51
لحظه های خیلی قشنگی در پیش رو داری گلم. نگران دماغتم نباش کوچیک میشه
ترنم
20 شهریور 90 14:54
قربون اون دختر ورزشکارت...
خدا حفظش کنه عزیزم.

دخملی منم خیلی شیطونی میکنه. گاهی اوقات چنان لگد میزنه که احساس میکنم الانه که شکمم پاره بشه

دلم برات تنگیده...


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد