عسل بانو

نی نی شیطون

1390/5/23 9:58
نویسنده : مامان
1,518 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی رفته توی هفته 30 دیگه چیزی نمونده که بیاد توی بغل              niniweblog.com

دیگه این هفته های آخر روزشماری می کنم.

هفته پیش توی محل کارم به رییسمون گفتم که تا آخر شهریور میام سرکار و به فکر نیرو باشه .هنوز کسی رو پیدا نکردن، امیدوارم زودتر یکی رو بیارن تا کار منم سبکتر بشه

هفته پیش دکتر برام یک هفته استراحت مطلق نوشت ولی بخاطر کارم نتونستم برم استراحت کنم. بیچاره نینی

 niniweblog.com

هفته پیش از سر کار که رفتم یک چیزی خوردم و دراز کشیدم یکهویی نینی رفت توی پهلوم و شروع کرد به وول خوردنniniweblog.comniniweblog.com

اونم چه تکون هایی نمی دونم توی چه حالتی بود که تکون میداد هم بالای شکمم هم پایینش تکون می خورد، یکدفعه احساس کردم دو تا چیز سفت کوچولو پایین شکم توی پهلوی چپمه دست زدم

آآآآآآخی نمیدونم پاهاش بود یا زانوهاش خیلی باحال بود علی رو صدا کردم گفتم بیا ببین چکار میکنه ......niniweblog.com

حسابی شیطون شده الان هم دراه بالا پایین می پرهniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد