عسل بانو

اسم نی نی

1390/4/12 12:51
نویسنده : مامان
2,031 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 12 تیرماه 1390

دو سه هفته ای میشه که داریم فکر می کگنیم اسم دختمونو چی بذاریم

چقدر سخته این اسم انتخاب کردن

خیلی گشتیم از توی اینترنت سرچ کردم و کلی اسم 1یدا کردم بعد همشو پرینت گرفتم و بردم خونه

به علی نشون دادم  همشو خوندیم ولی چیز جالبی پیدا نکردیم

تنها اسمی که فعلا یک کم به دلم نشته رها

دیشب داشتم همون کتابچه ای که از اسم ها درست کردم نگاه می کردم دیدم اسم نهال هم بد نیست ولی علی میگه نه

همون رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فاطمه‌شهرزاد
12 تیر 90 13:13
سلام عزيزم انشاءالله دختر گلت به سلامتي دنيا مي‌آيد و سايه شماها 120 سال به خوبي و خوشي بالاي سرش مي‌مونه خداوندا فرزندان ما را صالح و سالم نزد ما قرار ده و آنان را نور چشممان دنيا و آخرت نگه‌دار التماس دعا
مامان فاطمه‌شهرزاد
12 تیر 90 13:13
سلام عزيزم انشاءالله دختر گلت به سلامتي دنيا مي‌آيد و سايه شماها 120 سال به خوبي و خوشي بالاي سرش مي‌مونه خداوندا فرزندان ما را صالح و سالم نزد ما قرار ده و آنان را نور چشممان دنيا و آخرت نگه‌دار التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد