عسل بانو

میوه دلم

1390/4/12 13:29
نویسنده : مامان
998 بازدید
اشتراک گذاری

الان دخترم رفته توی 24 هفته داره هر روز بزرگتر میشه و بیشتر تکون می خوره شب ها که می خوابم انگار تازه بیدار میشه شروع میکنه به وول خوردن و حسابی شیطونی میکنه نمیذاره بخوابم

niniweblog.com

هر روز داره علاقم بهش بیشتر میشه دوست دارم زودتر بیاد ببینم چه شکلیهniniweblog.com

چند شب پیش خواب دیدم بدنیا اومده و بغل علی

میرم جلو نگاش می کنم می بینم موهاش بوره و چشماش سبز کلی ذوق می کنم میگم آخ جون بالاخره چشم هاش رنگی شد.

ولی حالا اگر رنگی هم نشد مهم نیست بازم دوستش داریم

خیلی سخته حاملگی هر روز دارم سنگین تر میشم

امیدوارم وقتی بدنیا اومد و بزرگ شد ......... قدر بدونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mas501
12 تیر 90 13:38
من پیشنهاد می کنم فیلم " three dad and one mom" که یک فیلم کره ای هست را اگه ندیدین ببینید ... راستی نی نی قدرتونو میدونه مطمئن باسید
shaghayegh
7 مرداد 90 20:25
محبوبه جون منم قبلا چشم رنگی دوست داشتم اما اینجا که اومدم دیگه دوست ندارم اینجا چشم همه رنگیه اما خوشگل نیستن.دخترای ایرانی خیلی خوشگلترن.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد