عسل بانو

انتظار

1390/4/27 16:10
نویسنده : مامان
955 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نی نی 6 ماهش تموم  میشه و میره توی 7 ماه دیگه کم کم داره بزرگ میشه چیزی نمونده بیاد که ببینم چه شکلیه دیگه حوصله ندارم منتظر بمونم چقدر کند می گذزه       niniweblog.com

 

دو هفته پیش رفتم پیش دکتر برام آزمایش نوشت آخه خیلی ورم کرده بودم و فشارم هم بالا بود

جواب آزمایش که حاضر شد گفت دفع پروتئین داری و خطرناکه اگه همین طور پیش بره باید نی نی رو در بیاریم که اونم الان زنده نمی مونه

خیلی نگران شدم دارم پرهیز میکنم حسابی دیگه نمک که اصلا نمی خورم و گوشت قرمز هم همین طور نمی خورم

الان دو روزه  اصلا تکون هاشو حس نمیکنم می خوام امروز برم دکتر ببینم چی شده که تکون نمیخورهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد